Για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, Χρόνια Πολλά Ελλάδα!!
Τούρτα όπου κάθε κομμάτι της, απεικονίζει την Ελληνική Σημαία. Όπου και να την κόψετε θα εμφανίζεται η Ελληνική σημαία. Φτιαγμένη με σαντιγί και μπλέ παντεσπάνια.
Για την Ελλάδα που γιορτάζει.

Γιατί εδώ δεν γράφετε συνταγή???
Καλησπέρα, Δεν εχω καταγράψει οδηγίες για την κατασκευή. Αναφορικά με την συνταγή, είναι ένα απλό παντεσπάνι βανιλιας μπλε χρώματος με σαντιγί. Σαφώς η τεχνική για να στηθεί έχει μια γεωμετρική πολυπλοκότητα.
Εχω δει στο YouTube αυτό το βίντεο.. https://youtu.be/aCFkfLnSZxo ειναι σωστή η διαδικασία? ??
σε γενικές γραμμές ναι, θα δουλεύψεις ομόκεντρα.